Saturday, October 15, 2005

Doctor PC Ng

因為害怕PC Ng,我確實多讀了點書...
雖然他不是我組的mentor,但是又要present,又要交case report,還有SSM...
每次想起他,讀書的動力自然地跑出來。
他一點也不兇... 只是認真一點,要求高一點,聲音低沉嚴肅一點而已。我想,經過上次presentation「撞彩」地獲他讚賞(跟衣著有關係?!),反而提高了自己對自己的期望,無形中加添了壓力。

因為,第一次有人跟我說,其實我做得到。

一向我都覺得自己沒有讀medicine的天份。講野一舊舊,唸野唔清晰,冇clinical sense...
第一次發現其實自己也可以做得好一點。
應該說,原來我竟然有這種potential。

哈哈...係咪應該多謝PC Ng?我都唔知道...~
我只知道,如果他對學生的評價真的和衣著有關係,我真係會反面。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

而家先覆你既post, 會唔會遲得有點好笑? 算啦, 你都唔係第一日知道我同部電腦有過節架啦。

不過, 如果你真係等緊一句「你係得既」, 我願意講一萬句!(雖然都唔夠佢一句啦)

唔需要懷疑, 你所講既醫生係出名要求好高。曾有SMO都同我講話覺得佢好惡...

其實你還是等緊你自己, 好firm咁同自己講, 你係得既。

11:21 PM  

Post a Comment

<< Home